יום שני, 4 במרץ 2013

ALL NATURAL

שינויים זה הדבר היחיד שעוברים מדי יום , מבלי להרגיש שגרה , רוטינה שבכלל לא מפריעה של שינויים בכל המישורים והרמות , פזיולוגית אני חווה הרבה שינויים , פריצת דיסק זה בכלל שינוי לא נעים שהעמיד אותי בפני אתגרים שונים .
ההתמודדות מול הכאב שפתאום פרץ  בגב ושהקרין לרגליים החלישה אותי  וכי מילא מערכת החיסון שלי חלשה נדבקתי גם בהצטננות שגרמה לי עוד עוול וייסורים בימים האחרונים
 
מה שחשוב עתה זה שאני מתאוששת
 
♥♥♥♥
 
אבל מה שמוזר ! שפה דווקא עוברת שגרה כלשהי !
מרגישה שתמיד חוזרת לפינה שלי אחרי תקופה לא פשוטה ועם אתגר !
 
בכל אופן אשתדל ככל האפשר לשבור את השגרה
 
עינת מבלוג יוצאות מהקווים העמידה בפנינו אתגר השראה שזה אתגר מס' 15
 
התמונה ללא ספק מהווה מקור השראה עצום
 
ניתן להפוך כל זווית  ואלמנט ממנה לאתגר
 
 
 
 
♥♥♥♥♥
 
את התמונה אהבתי רבות
קורנת ברוגע ועדינות יחד עם זאת נראית כמו ציור ועשירה באלמנטים של הטבע
עינת כתבה את זה שיש המון טבע בתמונה , אכן כאילו שכל הטבע נכנס בתמונה הזו , והטביע חותם חזק בקילופי הצבע מהדלת , שראיתי את התמונה עלו בי הרבה מחשבות ... חשבתי על אביב , פרחים , דלתות , אפילו על אלמנטים שלא מופיעים בתמונה , חשבתי על המפתחות , על מה שיש מאחורי הדלת , חשבתי על עשבי תיבול , ארומה , חשבתי על מסגרות ועוד
 
אך בסוף הטבע ניצח וזה מה שיצא איתי עד כה
 
תגית אופקית
 
ALL NATURAL
 
 
 
 
 
 כמובן כמו לכל דבר שאני מכינה יש ייעוד גם לתגית הזו יש ייעוד משלה , אצרף אותה בשמחה לאריזת מוצרים מהטבע כהרגלי
 
את הפרחים שרואים { ורק עתה שמתי לב שיצאו בדיוק כמו אותם פרחים  בקארדסטוק } יצרתי באמצעות פאנצ' , והם למעשה שני פרחים משני קארדסטוקים הצבעוני והכתום , כלומר זה נראה כמו הפרח שבקארדסטוק הצבעוני , אך למעשה הפרח מורכב משתי שכבות
 
 


הכיתוב ראב און  שקניתי מהחנות שלצערי הרב נסגרה ,  " מעשה בנייר " ,
 
 
 
 
 
את התגית קשרתי בסרט תחרה ירקרק להשלמת המראה
 
 


 
 


את התוצאה ממש אהבתי
 
וללא ספק התמונה עוד תשמש אותי כהשראה
 
וכמה יפה לחזור עם כל היופי של הטבע
 
תודה רבה לבנות בבלוג יוצאות מהקווים . האתגרים ממש מעניינים .
 
 
ותודה מקרב לב לכל מי שמבקרת בבלוג  ♥
 
 
מאחלת לכן
 
ב♥ר♥י♥א♥ו♥ת
 
והמון יצירה
 
" בצל היצירה " 

8 תגובות:

  1. יופי של תגית!
    אוהבת מאד! במיוחד אוהבת את התמונות שצילמת אותה על הרקע הפרחוני! נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אהלן חתולי *_* , תודה ענקית יקירתי , וכה שמחה שאהבת את התגית וגם את הצילום הפרחוני :) . ♥♥♥ שתדעי לתמיד יצירה .

      מחק
  2. חמוד חמוד. שמחה שהצטרפת אלינו, ומקווה שתחלימי במהרה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי , תודה רבה על הכל , הן עם האתגרים הנפלאים בבלוג יוצאות מהקווים והן על הנוכחות והתגובות והן על האיחול , שמחה שאת פה :) . ♥♥♥

      מחק
  3. תגית מקסימה ! מאד עדינה ויפה
    ענת - פיית מרציפן

    השבמחק
  4. ממש רואים ביצירות שלך את השתקפות ההרגשה, ואת האופטימיות שאת מצליחה לגלות גם בימים קשים כאלו. התגית מקסימה ומתאימה להפליא לערכות שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. karindi . וממש מרגישים בגובות שלך את האכפתיות והאותנטיות , אני מודה לך מקרב ♥ המילים שלך מחממות את ה ♥ וממש מחזקות . כולי תקווה שהאופטימיות תמיד תלווה אותי הרי זה כוח שבלעדיו הולכים לאיבוד :) . שמחה שהתגית מצאה חן בעינייך .

      מחק