יום שבת, 16 בפברואר 2013

מפיות נייר

הפעם זה לא יהא כמו בכל פעם
 
אמנם הצלחתי לאתגר את עצמי בשילוב מפיות נייר בעבודה של עיצוב בנייר
 
וכי זה האתגר מס' 14 של יוצאות מהקווים
 
וכי הייתי חייבת גם כן להכין מתנה כלשהי וכמובן לארוז אותה בצורה הולמת
 
ואכן נהניתי בזמן היצירה  { שנמרח לכמה ימים , שהיו לי הפסקות } וההכנה וגם אהבתי את התוצאה
 
אך כל זה לא מסלק את החששות שלי והדאגות
 
הגוף שלי מעניש אותי בצורה כלשהי
 
עוד לא סיימתי את המלחמה שלי באבנים שבכיס המרה וכיוצא מכל זה
 
נאלצתי להילחם בעוד זירה
 
וההשערה הכי סבירה לאחר שבוע של ייסורים וכאב בלתי נתפש בגב  שמקרין גם לרגליים
 
הנה פריצת דיסק
 
אבל  עוד אלמד לחיות עם הכאב הזה
 
עוד אנצח אותו
 
אז מה לגבי האתגר
 
מה הכנתי בעצם
 
הכל בתמונות
 
פרפר שנחתך לאחר ציפוי קרדסטוק במפית
מהווה אלמנט קישוטי וייצוגי למתנה שארזתי


תגית  עם פרפר קטן
לא צלמתי את הצד השני אך הוספתי חתימה של תודה
התגית הזו למטרה אחרת ולא נכללה באריזה של המתנה
 

 
 
כרטיס ברכה
 
שילוב של מפיות בשכבות
 
אגב גם הפרפרים שבתפזורת  מצופים במפית 





הכרטיס הנו עיקר האתגר
ויצורף יחד עם המתנה  





וכמו תמיד הכל נרקח בבית :)
 
מה היה בפנים ?
 
טוב
 
הערכה הזו נרקחה בשביל קרובת משפחה
 
ותואמת לעור שמן
 

 
אז ככה
 
סבון שמן זית בתוספת תמצית אתרית
מי פנים
קרם לחות לעור שמן
מסיכת ניקוי והבהרה עדינה
קרם עיניים
שתפון
ופדיות מכותנה אורגנית





מאלחת לכולכן הצלחה באתגר

והעיקר בריאות

" בצל היצירה "

4 תגובות:

  1. הכל מקסים.
    מקווה שתרגישי טוב במהרה.
    עינת

    השבמחק
  2. וואו! טוב קודם כל ולפני הכל תרגישי טוב במהרה ורפואה שלמה. אני מקווה שלפחות היצירה השכיחה ממך לזמן מה את הכאבים והחששות. התוצאה פשוט מקסימה. המארזים שלך כל כך מיוחדים ואישיים, והתוספות הסקראפיות עושה אותם פשוט...one of a kind. הכרטיס הזה באמת משהו מיוחד. תודה שטרחת, הכנת והשתתפת גם בימים קשים

    השבמחק
    תשובות
    1. karindi יקירתי , רב תודות על המילים שמחממות את הלב . התגובות שלך פשוט מאוד מקסימות . ולשמחתי אני בימים אלה בתקופת התאוששות , הכאבים פחתו ואט אט אני חוזרת לשגרה :) . בקשר לתוספות הסקראפיות , אני חייבת לך תודה ♥♥♥ כבירה על המילים כי זאת השאיפה שלי לשלב את הסקראפ או היצירה בכלל בעבודות שלי , שמאוד מקווה שבעתיד יהו גם עסק מיוחד :) . שוב תודה על כל המחמאות האתגר היה מעניין ותרם לי רבות ♥

      בהמון הערכה

      מחק