יום שלישי, 19 בפברואר 2013

המפית האחרונה

האתגר בבלוג היוצאות מהקווים על נימוסים ומפיות החזיר אותי לתקופה נוסטלגית ואמנם אתגרתי את עצמי בעבודה סקראפית , אך באמת רציתי לחזור לאותה תקופה . את המפיות שלי שמרתי לא רק במקום אחד ובחיפוש אקראי במגירה מצאתי את החלק האחרון מהמפית האחרונה מאוסף מאותו סוג  שהשתמשתי בו הרבה בעבר בעיצוב וקישוט דברים שונים  וכל מה שנשאר מהמפיות הללו שחבל שלא צלמתי היה ממש חלק  קטן , אז אמרתי לעצמי אני חייבת לנצל את החלק הזה בעבודה מתאימה .

וזה מה שיצא איתי 



שלט מעץ

גזרתי את הורד הזה מהמפית הדבקתי ומרחתי העבודה בלכה 



איך שנייר המפית השתלב עם העץ זה יצא כמו ציור 

ובכוונה לא צבעתי את העץ השארתי בצבע טבעי

אגב כנראה שאת השלט הזה משאירה לעצמי 

מאותה מפית נשאר זר ורדים קטן 

שוב גזרתי והדבקתי על קופסת לב מעץ 
מרחתי את שטח העבודה בדבק הדבקתי את המפית ופיזרתי אבקת נצנצים



אמת התמונות לא משקפות את היופי של הקופסה שאפילו משכה את תשומת לבו של בעלי 
שבדרך כלל לא מתחבר לנצנצים 



 העיצוב עם המפית עשה את העבודה ולא הוספתי עוד קישוטים לא רציתי להעמיס 




בתקופה הקצת מסורבלת בה אני נמצאת עקב פריצת הדיסק בגבי העבודה הזו לא רק שהחזירה אותי אחורה בזכרונות אלא הוותה עבורי מדיטציה ועשתה לי טוב בלב . בכוונה או לא בכוונה בכל העבודות החדשות שצמחו מהאתגר השמתשתי במפיות הכי רכות שיש לי באוסף , הפרחים הצבעים העדינות והרוך מסמלות הרבה שלווה ורוגע שכנראה אני זקוקה להם בעת זו .


  אני מודה לצוות הבנות בבלוג היוצאות מהקווים על האתגרים הנפלאים 

במיוחד תודה ל karindi על האתגר המיוחד הזה :)

" בצל היצירה " 

6 תגובות:

  1. שלט העץ פשוט מדהים! משגע!
    גם הקופסא יפה אבל אני הייתי מעדיפה אותה ללא הנצנצים.
    ושוב, השלט מהמם!
    (למה את משאירה את השלב המציק והמיותר של הקלדת הקוד? אני בעד להסירו... :) )

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולי , ברוכה הבאה לבלוג :) שמחה שאת פה . ושמחה שהשלט מצא חן בעינייך ♥ ולגבי הקופסה הצילום פשוט מאוד הרס את יופיה , תאמיני לי היא לא פחות יפה מהשלט .

      תודה רבה על הביקור מעריכה את זה רבות :)

      בקשר להקלדת הקוד לא שמתי לב לזה קודם , סליחה . מקווה שאסתדר עם ההגדרות לשם הסרתו :) תודה על ההערה .

      מחק
    2. אני רואה שהורדת את הקוד, יופי, תודה רבה, עכשיו הרבה יותר נוח :)
      אני לא חושבת שהקופסא לא יפה, היא יפהפיה רק שאני לא אוהבת נצנצים ולטעמי האישי והפרטי היא היתה יותר קולעת אם היא היתה בלעדיהם אבל זה לא אומר שהיא לא יפה!!

      מחק
    3. חתולי , יקירתי אני שמחה עתה שזה יותר נוח . ואין בעד מה , תודה רבה לך על הכל , ההערות שלך תמיד קולעות . ועתה הבנתי את עניין הנצנצים , כי חשבתי בגלל הצילום שלא שקף את יופי הקופסה , לא אהבת את הנצנצים . ולו נשאר מהמפית הזו עוד חלקים הייתי מעצבת קופסה ללא הנצנצים , אבל מי יודע אולי אעצב קופסה אחרת עם מפית אחרת :) ונראה אז .

      שיהא לך יום מקסים ונעים
      ♥ מודה לך מקרב ♥ על התגובות הנפלאות שלך ♥

      מחק
  2. קודם כל ריגשת אותי מאוד עם הפסקה האחרונה ועם המילים החמות. את נהדרת, תודה! ודבר שני, אני מסכימה עם בעלך. גם אני לא חובבת נצנצים אבל יש בקופסה הזו איזה קסם שאני לא יודעת להסביר. השלט נראה בדיוק כמו שלט העידוד לו את זקוקה, והצילומים האמנותיים מאוד מצאו חן בעיני...שוב תודה!

    השבמחק
  3. karindi , הנוכחות שלך מוסיפה המון , ואני מעריכה את זה רבות . ואמת אין על מה אתן עושות עבודה נפלאה בבלוג ומגיע לכן אך ורק טוב והמון הערכה .

    אני שמחה שהקופסה מצאה חן בעינייך , למרות שמאוד חששתי מהצילום שעוות את צורתה טיפה . ואת צודקת השלט הזה עושה עבודה נפלאה ♥ ותודה , שמחת אותי רבות , עתה אני רגועה מבחינת הצילומים שכל הזמן חוששת שלא יהו ברמה ובאיכות הרצויה , איזה נחת .

    אני ממש מודה לך ♥♥ ומאחלת לך המון בריאות ויצירה לתמיד :)

    השבמחק