יום ראשון, 6 בינואר 2013

למה ?!


למי זה לא קורה ?

דווקא שיש לנו זמן לעשות את הדברים שאנו אמורים לעשות  , עולה בפנינו תקלה כה מעצבנת שרק מעכבת הכל וחוסמת את דרכינו .

עבר זמן מה ולא כתבתי מילה בבלוג  , לא שאין דברים , ולא שאין על מה לדבר ולספר , אך המחסור הניכר בזמן מונע ממני להקדיש זמן מה לבלוג שלי .

והכי מצחיק זה שאתמול בלילה הזדמן לי לכתוב , אך תקלה טכנית  הרסה לי הכל .

למה אין אפשרות להעלות תמונות בבלוג ? אין לי מושג נסיתי ונסיתי אך הכפתור לא מופיע ולא יכולתי להעלות את התמונות שרציתי לצרף לרשומה . ועוד יותר שזה נמשך והתקלה עודנה .... זה מביך !!!

אבל גם בלי תמונות אפשר לכתוב  לא !

כן הדבר הזה לא ימנע ממני לחשוב בקול רם  , ואולי אנצל את הפוסט הזה לסיקור קצר לגבי הדברים שהתרחשו בימים שעברו ... לא יהא זה לפי סדר מסויים אלא פשוט מאוד אזרום עם הזכרון שלי

אז ככה

דברים שקבלתי בדואר  { לאחרונה רכזתי כמה קניות  לדברים שאני צריכה בעולם העיצוב בנייר , עוד כלים התווספו לאוסף שיש לי כבר }

הזמנה שעשיתי מהחנות מסטיקים

שני דברים בולטים היו בהזמנה זו

תבניות חיתוך תגיות שלא יכולתי להתאפק לפני שצלמתי אותן כבר השתמשתי בהן { מקווה שבקרוב אעלה תמונות לחבילה שקבלתי }

עד כה גם ניתן להביא תמונות מהרשת :)

 
 
 

ועוד משהו חיוני שזה  זוג משטחי גומי להבלטה  { במקרה שלי במכשיר הביג שוט }

 

 
קניתי גם שתי חותמות קטנות ויעילות עבורי וגם דף מדבקות בבושקות קטנות ומה זה מתוקות
 
ת'אמת עד כה נהניתי רבות מהמוצרים שקניתי ממסטיקים  , כי זאת לא הפעם הראשונה בה אני קונה ממסטיקים .
 
 
עוד הזמנה נפלאה עשיתי מהחנות   מעשה בנייר 

ממש שהחלטתי לרכז את הקניות הכי חשובות עבורי , קבלתי הודעה מהחנות על מבצעים שווים במיוחד ולמזלי רכשתי מכשיר נחוץ מאוד בשבילי :) זה היה מקבע הניטים השקט , בעלי מזה זמן רב אומר לי תרכשי כבר לעצמך את המכשיר והנה זה קרה ... המכשיר מעולה ומאוד נוח לשימוש ולאחסון כי בא עם תיק מיוחד .. אמת הייתה רכישה שווה במיוחד .

 
 
 
בנוסף למכשיר הזה רכשתי כמה תבניות חיתוך שהיו במחיר שווה במיוחד 40 % הנחה עם התבניות זה ממש שווה ולו יכולתי הייתי קונה המון תבניות אך הסתפקתי בכמה
 
 
וגם הפעם רכשתי תבניות חיתוך של תגיות 
 
 


וגם זאת

 
כעת אני יכולה לעשות  מה שרוצה עם תגיות  כי יש לי המון
 
ואמת התבניות חיתוך מושלמות בשבילי  מכמה סיבות
 
החיתוך אחיד חלק ונקי וזה מאוד חשוב לי
 
בעבר הדפסתי וגזרתי  אך למרות התוצאות הלא רעות הרגשתי שמשהו חסר
 
וכעת זה מושלם :)
 
תבנית מאוד חביבה שרכשתי גם כן ממעשה בנייר  תבנית  כפתורים
 
שלא הצלחתי להעלות את התמונה שלה
 
אך ללא ספק התבנית כל כך מיוחדת 
 
 
{{{ מעניין שחזרתי לחנויות בשביל לצרף תמונות , ראיתי שרוב הדברים שרכשתי אזלו מהמלאי :) מזל וקניתי אותם }}}
 
 
מהחנות רכשתי גם כן כמה דפים , שניים מהם כל כך יפים , ואמת רק מי שרכשה מדפים אלה יודעת במה מדובר
 
ציפור וסלסולים
 
 
 
 
 
ציפורי אהבה
 
 
 
ועוד דף של קיץ ושקף שגם כן כה מיוחד
 
 
 

הרכישה ממעשה בנייר ללא ספק הייתה כה מיוחדת { וגם פה זאת לא הפעם הראשונה שבה אני רוכשת מהחנות } וכן אני חייבת לבעלים של החנות תודה כבירה על ההתייחסות הנפלאה  , וחבל שאיני יכולה להלעות תמונות כעת מהמחשב שלי הייתי מצרפת תמונה לדברים שרכשתי וגם תמונה למתנה הנחמדה שצורפה למשלוח :)  .

עד כה זה היה סיקור לגבי מוצרים שרכשתי

ובסוף הוספתי תמונות לפוסט  { לא אוהבת פוסטים ללא תמונות }


אתמול

אתמול ולפעם הראשונה עשיתי כרוב וכרובית כבושים
אני בדרך כלל עושה כבושים כמו זיתים , לפת  וכו'
אבל כרוב וכרובית זאת לפעם הראשונה
הצנצנת פשוט מאוד התמלאה והמראה שלה משהו משהו
 
פשוט מאוד יצירה
 
ועד שהתקלה של העלאת התמונות תעלם לה
אכין פוסט מיוחד עבור הכבושים
 
 
יצירה
 
 
מאחר והבלוג וגם החתימה שלי מדברים על יצירה שעיקרה יצירה בנייר , אז אי אפשר לדלג  .. ככל שאני מתעסקת עם הנייר יותר ויותר אני מגלה את תחומי העניין שלי בעיצובו ... וכעת אני בטוחה יותר מכל עת שהכי מדבר אליי בעיצוב זה עיצוב כרטיסים עם כיסים , ולשמחתי מצאתי הדרכה ביוטיוב להכנת כרטיס עגול חמוד עם כיס , ואתמול בלילה הכנתי כרטיס כזה :)  בשילוב של  התמונה הזו שמצאתי אותה שחפשתי את המילה קישוט ביפנית כן ביפנית מסתבר שמחפשים ביפנית לפי דבריו של בעלי מוצאים תמונות כה מיוחדות  ואכן צדק
 
 
את התמונה הדפסתי
חתכתי בצורת עיגול בעזרת תבנית חיתוך בביג שוט
בעזרת דיו שקוף ואבקת אימפוסינג' שקופה נתתי לה מראה עוד יותר חזק
בעזרת תבנית חיתוך יותר גדולה נעשה עוד עיגול ועוד אחד שחתכתי לשני חלקים
מצד אחד הדבקתי את התמונה ומצד שני הדבקתי חצי עיגול בכך נוצר הכיס
 
 

 
אמנם לא יכולתי להעלות את הסרטון שקבלתי ממנו ההשראה אך הנה סרטון שמשקף את הרעיון עם עוד תוספות שגם כן מעניינות




אסתפק בזה

" בצל היצירה "






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה