יום שבת, 26 בינואר 2013

סדר בבלגן

תבניות החיתוך וההבלטה המתכתיות  , שכל כך כיף לעבוד איתן וכל כך קשה לסדר אותן על הדף המקורי שלהן ,
צריכות אחסון מיטבי על מנת לשמרן , התחלתי לחשוב על דרך נוחה , ואמת חשבתי על מגניטים , אך לא גבשתי רעיון של ממש , אתמול { זה היה שוב חוק המשיכה } בזמן שחפשתי רעיונות לכרטיסים ביוטיוב , עלה בפניי קטע לאחסון התבניות .
 
משצפיתי בקטע אמרתי זהו , היום אני מסדרת את התבניות .
 
התמונות יספרו .
 
 
 
בקטע הבחורה הכינה מחברת או פנקס לאחסון התבניות
אמרתי זה הבסיס אך רציתי משהו שונה
 
 
 

חשבתי על כרטסיות , ועל קופסה מעוצבת לאחסון ....

 
ניגשתי לעבודה
בנקודה זו הייתי צריכה לחתוך מהנייר על מנת שיתאים לקופסה
חתכתי גם צורות מהתבניות והדבקתי בצד
המגנטים היו בעצם כרטיסי ביקור , שלא הייתי צריכה אותם וסתם נצמדו למקרר
הדבקתי את המגנט עם דבק דו צדדי חזק והנה הנסיון הראשון שלי

 
וזה הכל ביחד
בנקודה הזו הבנתי שאי אפשר כרטסיות
למה ? כי משקל הדף נעשה כבד , וזה יפגע בו מפעם לפעם ששולפים
לכן וותרתי וחזרתי לרעיון של הבחורה ביוטיוב




והנה התוצאה
 
זוכרים החיתוכים שעשיתי כסמניות לדפים
 
אז השתמשתי בדפים מהם נחתכו לכריכה החיצונית
 
אך תחילה עברו למינצייה  על מנת לשמור על הנייר וגם כי זה כריכה אז עדיף ככה
 
 
לחיבור הכל ביחד נעזרתי בבעלי :)  { מה לי ולמכונת הכריכה , קשה לי להסתדר איתה }
 
ואל תשאלו למה אנו מחזיקים את הציוד הזה בבית
מכונת למינציה ומכונת כריכה
כי פשוט מאוד לדעתינו ציוד כזה חיוני בבית ומשלים הרבה עבודה
 
וזה מה שיצא
 






תראו התבניות לא נופלות
 





כריכה קדמית
 


ובכך זה נסגר
 
 
 
וכעת כל התבניות שלי בפנים
ואין לי עוד יותר חששות מלאבדן בעת העבודה
 
לסיכום
 
בחרתי בדפים פשוטים , כי לא הייתי בטוחה מהתוצאה , אז אמרתי זה יהא נסיון  , אולי בעתיד אשדרג לעיצוב יותר משמח ויפה .
 
בסוף הוספתי  כמה דפים ריקים , במידה וקניתי עוד תבניות אז שיהא להן מקום .
 
אני יודעת שלא כל האנשים מחזיקים בציוד , לכן לדעתי ניתן לסדר התבניות ככרטסיות אך מומלץ להשתמש בנייר עבה כלשהו , כמו קרטון ביצוע עם שכבת נייר על מנת שיהא קל להדביק את המגניטים . 
 
דרך פשוטה יותר , לקנות פנקס עם דפים חלקים , וזה יהא קלי קלות .
 
 
אשמח לעוד רעיונות :)
 
מקווה שהפוסט הזה יתרום לו במשהו
 
" בצל היצירה "
 
 
 

2 תגובות:

  1. מעולה, גם פרקטי וגם מסודר והעבודה שלך יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. והתגובה שלך כה משמחת ♥ עינת , ברורכה הבאה לבלוג תחילה . ושמחה שאהבת את היצירה :) .

      מאחלת לך כל טוב

      מחק