יום שלישי, 22 בינואר 2013

הווה ועבר

 
 
זה מה שקורה שהחיים שלנו עמוסים בעיסוקים שונים
 
לא מוצאים זמן אפילו לעצמינו וגם לאחרים
 
חלפו להם כמעט  שש שנים , מאז לא דברנו ולא ראינו אחת את השניה
למרות שלמדנו ביחד שלוש שנים והיינו ידידות כה מקורבות
 
אך לא בסיפור הזה אתחיל את הפוסט
 
אתחיל באתגר החדש של היוצאות מהקווים  אתגר 12 צבעי טוסקנה האתגרים לא עושים לי חיים קלים
ולעיתים אני נאלצת להכין משהו ברגע האחרון , אבל זה העניין , שזה אתגר
 
שילוב הצבעים היה נחמד ומעניין
 
 
ולא יודעת עד כמה  הייתי קרובה בצבעים ששלבתי לאלה שבאתגר
 
בכל אופן הכנתי שתי תגיות שכה אהבתי
 
הנה ביחד


 
 התגית הזו מעניינת מאחר ויש בה כיס מוסתר
 
 
 
 לזה התכוונתי
 
 
 כמעט ולא מבחינים שיש כיס :)
 
 
זה היה לגבי האתגר
 
עתה לסיפור
 
שלמדתי באונבירסיטה הייתה לי ידידה מקורבת ,  כמעט הייתה לנו אותה מערכת שעות ואותם קורסים { לא החובה  כי מילא ביחד } גם קורסי בחירה , ואפילו גם קבלנו פטור מאותם קורסים מאחר ולשתינו היה תואר ראשון לפני התואר הראשון השני , זה לא מבלבל , אכן למדנו לעוד תואר ראשון במקצוע שונה מהתואר הראשון שהיה לנו קודם
 
בקיצור ששלוש שנים עוברים מחיינו בקרבת מישהו , זה נעשה משמעותי
עוברים הרבה דברים ביחד וחווים המון חוויות
 
גם המשפחות שלנו הכירו , וגם לאחר סיום טקס חלוקת התעודות יצאנו ביחד וסעדנו ארוחת ערב  במסעדה  באותה תקופה ממש היא התארסה , אני  התארסתי אחריה , אך אני התחתנתי לפניה , היא הייתה בחתונה שלי ואני הייתי בשלה , כלומר קרו איתנו הרבה דברים משופתים , אך משומה משהו באמת השתנה , וכל אחת שקעה בעולמה החדש , היא בעבודה שלה , ואני בשלי , בכל אופן הפסקנו לדבר , ומאז חלפו להם כמעט שש שנים , עד שלפני כשבוע בערך או יותר ובאופן אקראי לחלוטין נפגשנו וורטואלית  , והייתה לנו שיחה ארוכה :) היא כבר אמא לשני ילדים מקסימים , בן ובת , ועודנה באותה עבודה , אך מה שחשוב זה שרציתי להפתיע אותה במתנה , בקשתי ממנה את הכתובת ובהתחלה התעקשה , כן סרבה לקבל מתנה , אך אני עקשנית לא פחות ממנה וקבלתי את הכתובת שלה והתכנון הוא כזה
 
לשלוח לה מתנה בעבודת יד
המשימה בשבילי קלה
 
שאלתי אותה כמה שאלות וכבר גבשתי רעיון למה שאני הולכת לשלוח לה  
 
אך לפני הכל אתמול הכנתי עבורה קופסה מטופלת שתכלול את המוצרים שאצרף
וגם כרטיס תואם  , עוד לא החלטתי אם הכרטיס יהא כרטיס ברכה או כרטיס הכולל הסבר אודות המוצרים
 
מקווה מאוד שהכל יהא לטעמה
 
 




הקופסה מהצד
כסיתי את הכיתוב שהיה בתגית עם החתמה פשוטה
 

השארתי חלק מהכיתוב בצד השני והשאר כסיתי בתגית נוספת
 




צילום להכל ביחד יערך שכל המוצרים יהו מוכנים

ולאלה שמבקרות בבלוג , לא אשאיר אותכן בחוסר ידיעה , מדובר פה במוצרים שאני רוקחת מחומרי גלם טבעיים , ולבקשתה יהא קרם הבהרה , אך אצרף יחד עם הקרם עוד כמה מוצרים כגון סבון , שפתון , ועוד עד שהקופסה תתמלא :)


לבסוף זה אמיתי

 
friendship never ends
 
מקווה שהיה פוסט מעניין
 
ואודה לכן אם תשאירו תגובה , הערה או הארה
 
אני מערכיה את זה רבות
 
" בצל היצירה "
 


4 תגובות:

  1. כמה כייף לפנק חברה אהובה.
    התגית שלך מקסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה כיף לראותך שוב בבלוג ענת . אגב אני תמיד מבקרת בבלוג שלך שכולו עטוף ביצירה מיוחדת והמון רגשות . תודה על התגובה , שמחה שהתגית מצאה חן בעינייך ♥

      מחק
  2. איזה סיפור נחמד! לעולם יש דרך לגלגל אותנו לאנשים שאנחנו צריכים לפגוש...הכל נראה מקסים, בחלק מהתמונות קצת קשה לראות את הצבעים...

    השבמחק
    תשובות
    1. karindi יקרה . את צודקת בהחלט לעולם יש דרך קסמים לגלגל אותנו . וגם כן צודקת בקשר לצבעים כי הצילום לא היה איכותי ועל זה אני מתנצלת :) תודה על התגובה מעריכה את זה רבות ♥

      מחק