יום שלישי, 8 בינואר 2013

כרטיסי הויזה שלנו

אתגרים הם דבר שמעורר מחשבה ללא ספק וגם כן יצירה , זה מה שקורה איתי .....

אז מה לכרטיסי הויזה שלנו ולאתגרים ?

האמת אתגר  הסקיצה שהציבה בפנינו מיכלי בבלוג  יוצאות מהקווים  עם העיצוב המינמלסטי והשוליים הרחבים  העמיד אותי במבחן קשה .

חשבתי רבות האם לעצב דף אלבום ? למרות שעוד לא עצבתי דפים כאלה , אך נכשלתי ולא יכולתי לעצב דף אלבום , לעצב קנווס אולי , וגם לא העזתי ! אז חשבתי רבות מאז שראיתי האתגר ודפדפתי בעבודות שהציגו כמה בנות  , וכל מה שהוצג היה דפי אלבום שעוצבו לפי הסקיצה ...וכמעט אמרתי לעצמי זהו את לא משתתפת באתגר הזה .

עד שפתאום משהו הכריח אותי לעבוד , וכנראה זאת הסיבה , בנוסף לאתגר אני צריכה טריגר !

אז הכנתי כרטיס כיס לבחורה שקניתי ממנה תבניות חיתוך , וצריכה לשלוח לה את הכסף בדואר , ואז צריך כרטיס חסין על מנת להחביא את הכסף :) 

אך באמת מה הקשר לכרטיסי הויזה שלנו ולאתגר , וכן אלה כרטיסי ויזה קאל שנטענים בדואר , מתקופה מסויימת ואנו משתמשים בהם , כי הם נוחים לשימוש , משתנים ואז הפרטים שלנו שמורים וגם מוגבלים בסכום מסויים לטעינה , וכן כל פעם צריך להטעין כרטיס חדש , כאילו שהולכים לדואר וקונים כרטיס ... ואכן אנו שומרים אותם ... ואמת הייתי חייבת סדר וקופסה לשמירתם בצורה מיטבית ...

אז מה עשיתי עם קופסה מקרטון שהייתה לשעון , דף מודגם וכרטיסים




 
שני פרפרים שחתכתי מנייר אדום  שעוטף את הכרטיסים 

 
פרח שהכנתי מנייר עיתון
 

 
והתוצאה הסופית
 
עם הכרטיסים בפנים
 

 
הקופסה סגורה
 

 
 
בזכות האתגר
 
הכרטיסים שלנו זכו לקופסה מעוצבת לצורך העניין
 
אמת אני כה מרוצה מהתוצאה
 
 
ובתקווה שהיצירה הזו תהווה השראה לעוד אנשים
 
 
 
 
" בצל היצירה "

 
 
 

4 תגובות:

  1. איזה רעיון יצירתי! בשלב מסויים כשאת בעולם היצירה פתאום נהיה מאוד ברור שכל דבר חייב קופסה! אהבתי את העיצוב ההומוריסטי

    השבמחק
    תשובות
    1. karindi

      אני מודה לך מקרב לב על התגובה :) ואכן את צודקת בהחלט במה שאמרת , ושמחת אותי בתיאור שלך לעיצוב , משמעו שאכן העיצוב שקף את הרצון שלי :)

      שתדעי תמיד יצירה והמון השראה

      מחק
  2. יופי של בלוג יש לך ויופי של תוצרים.
    תגידי, זה בטיחותי להשאיר את המספר של הויזה ככה פתוח לעיני כל?

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולי8 כה שמחת אותי בנוכחות שלך בבלוג , ותודה רבה רבה על המילים .

      לגבי כרטיסי הויזה , אכן זה לא מסוכן , כל עוד והכרטיסים ריקים :) כמו במקרה של שני הכרטיסים שהצגתי בקופסה , מאחר והם כרטיסי ויזה נטענים באופן חד פעמי אז שמשתמשים בהם זהו הסיפור שלהם נגמר יחד איתם המספר :) ...

      שוב תודה על הביקור ואשמח לראותך תמיד

      מחק