יום שני, 10 בדצמבר 2012

שיש רעיון זה הרבה יותר קל

ישבתי וחשבתי רבות על  משהו שאולי הרבה אנשים יסכימו לגביו

" שיש רעיון זה הרבה יותר קל "

החלק הכי קשה בהכנת יצירה כלשהי , או בעצם עוד לפני הכנת היצירה , לדעתי הנו השלב שבו שוברים את הראש על מנת לגבש רעיון מינימלסטי אפילו לגבי אותה יצירה  , דבר כזה לפעמים לוקח שעות . ולא מעט פעמים חוטפים בגללו כאב ראש . אך איך שהכל חולף שיש " רעיון " .

כמתחילה בתחום היצירה בנייר , אני נתקלת לא במעט פחדים וחששות , וכבר יצאתי להרבה מסעים ברחבי הרשת על מנת לאתר " רעיונות " " השראות " וכדומה , וכמי שיש לה תחביב מוזר כזה  " אוספת הרבה תמונות מהרשת " פעם אספו בולים , היום תמונות מהרשת , לא אספתי מעט רעיונות האמת . וזה לא קשור רק ליצירה , אני מודה בזה בשבילי זה הכי כיף לחפש תמונות ברשת , אפילו שאני כותבת פוסט זה עוברת לדף אחר ומחפשת תמונות . הנה למשל אחת מהתמונות שאהבתי , שקשורה לעניין של יצירה ומיחזור


אני מניחה שיש עוד הרבה אנשים כמוני , שסובלים מתחביב זה , אחרת זה יהא בדיוק כפי שבעלי אומר " יש לך תחביב מוזר "  , ודרך אגב מזה שנים לקיתי בהרגל הזה , וממש אהבתי כל תמונה ששמרתי , ושקורה משהו ומאבדת אוספים בגלל התקלות שצפות מאין מוצא במחשב , לוקחת את זה די קשה .. לכל תמונה יש ערך מופלא בעיניי וקשה לי להיפרד מהן .

גם בשביל הרעיונות , אוספת תמונות , לא מעט תמונות אספתי בעניין הקראפט , אפילו קטלגתי אותן לפי נושאים עד כמה שניתן והכי כיף זה שבכל יום יש תמונות חדשות " אודות לבנות החרוצות בעניין " ואודות לשיתוף שלהן , ולא אספר עד כמה זה נפלא בעיניי שאנשים משתפים את האחרים בפרי יצירותיהם .

טוב אז חפשתי , התעניינתי , שמרתי , אספתי ושמתי בפאייל המתאים . וכעת יש לי המון רעיונות ואוספים .

ואחרי הכל

החלטתי שעל מנת לשבור כמה מיתוסים משלי , אני חייבת " אתגר " וכהרגלי חפשתי ברשת ומצאתי למזלי אתגר בבלוג של  ה " יוצאות מהקווים " האתגר פשוט לשלב תחרה בעבודת יצירה כלשהי משלנו .

וכעת מה ?!

לחזור לרעיונות ולאוספים !!!!

אין סיכוי

ת'אמת ישבתי ושברתי את הראש , ואפילו קניתי דברים כמו חותמות דימוי תחרה בשביל המלאכה , שדרך אגב הן כל כך מושלמות בשבילי וניתן לעשות בהן הרבה שימוש . והיו לי כמה רעיונות , וכמובן אחריהן היצירות ... ועשיתי כמה דברים

אך ..... משומה המצלמה לא תפקדה כראוי , ובקשתי ממישהי לצלם אותן באייפון והבטיחה למסור לי במייל , וכנראה שזו התחלתו של סיפור ארוך ... שלא אזכיר ששכחתי לבקש ממנה לצלם את היצירה העיקרית שעשיתי .

But in the end

זה חייב להסתדר , ונראה מה יהיה מחר

אופטימית כן , הרי בסוף זה חייב להסתדר

אז עד מחר

בצל היצירה

--------------------------------------

קישור לאתגר מס' 9 בבלוג   יוצאות מהקווים
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה