יום שבת, 8 בדצמבר 2012

Me I & My Self

זה נשמע כ " פיצול אישיות "

אך זה לא ככה

ואמנם גם הבלוג  נפתח כפרפרים , וגם התמונה פה לא אומרת שזה "סכיזופריניה "  , אז מה שזה ספל עם תמונת ציפור !

רק למי מאיתנו אין חיים שנראים כמו לוח פסיפס , משובץ בהרבה גוונים והמון צבעים , שאנו מסתכלים על לוח זה קשה לנו לתפוש את המכלול , רק שהעין קולטת את הפיסות ואז השכל מתחיל לחבר בין כל החלקים .

זה לא רק שלאחרים קשה לאמוד ולהבין את האדם ממול , זה באמת שגם אנחנו לא מסוגלים לתפוש את עצמינו , גם שמסתכלים במראה לא מצליחים לראות את כל התמונה , אם בכוונה או לא בכוונה ובתהליך מסתורי  מתעלמים מזה , משהו יהא תמיד חסר בתמונה של עצמינו .

כן , בבלוג שלי , ארשה לעצמי " לחשוב בקול רם " . המחשבות שלי , הזכרונות , החלומות , ההתלבטויות , האכזבות , ההצלחות , הרצונות , ומאוד מקווה שהיצירות שמנסה ומשתדלת לעצבם בצורה הכי  מושלמת " בעיניי " , כל אלה ועוד לא יהו טמונים בספר זכרונות עטוף בשחור וזרוק באיזה ארון או מגירה .

בעיניי " רק יצירה תחזק את היצירתיות " , ואמנם יצירה נשמעת כמילה גדולה ורחבה , אך גם בפשטות ובסמליות יש יצירה , כי אני לא מדברת על היצירה כאשת מקצוע , קטונטי מלהיות , אך באמת מחבבת את היצירה , ומאוד מעריכה שמפסלים את הפיסות הקטנות שבחיים שלנו באופן יצירתי וייחודי לנו , מאוד נחמד שמטביעים חותם משלנו על יצירה כלשהי שהכנו בשביל מישהו אחר , מתנה או תרומה , כרטיס ברכה או קופסה , סבון או צנצנת קרם או אשר יהא . העיקר שזה יצא מהלב ויהא עטוף בהערכה , תודה ואהבה .

בבלוג אציב לעצמי נוהלים , לא ארביץ רשומות עמוסות . אשתדל ככל האפשר שיהא בלוג מעניין קורן בהשראה , ומכיוון שזה בסופו של דבר יהא מעין " ספר זכרונות וורטואלי " אז אשתדל ככל האפשר שהבלוג יעניין מי שיבקר בו אם בכוונה או באקראיות , כי שמשתפים בחוויות שלנו , בערכים , בעקרונות , בנוהלים , בתחביבים , בהשקפות העלום שלנו , זה ללא ספק מעורר מחשבות אצל האחרים , ואולי זה יתרום בצורה כזו או אחרת לעובר אורח אשר יבקר בבלוג . אז מי ייתן , ותמיד אשקול את בחירותיי ומילותיי בצורה הכי מועילה שיש .

שנדע תמיד התחלות , ופרקים חדשים ומאתגרים בחיים שלנו

ואמנם פרפרים

אך החותמת תהא

" בצל היצירה "




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה