יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

משמעות

במוחי תמיד רצות להן מחשבות שונות לגבי החיים . ותמיד מנסה ללמוד אותם כל פעם מחדש , הכוונה לחיים שלי , כי אין  אני בפילוסופית שמנסה לפענח את סוד היקום . אני כולה מסתפקת בלהסתכל על החיים שלי , וכפי שאמרתי מנסה ללמוד מהם , ואמת הספקתי ללמוד כמה שיעורים מאוד חשובים בחיים שלי .

לכל צעד , לכל שינוי , לכל הישג , לכל כשלון , לכל מפגש , לכל עיתוי , לכל עניין , לכל עיכוב , לכל כאב , לכל שמחה , לכל קושי , לכל פחד , לכל חשש , לכל בכי , לכל צחוק . לכולם יש משמעות .

אני בת 33 , נגיד שתוחלת החיים הנה 90 שנה { למרות שזה פחות } כבר עברתי את השליש , נדמה לי שמותר לי לחשוב לעומק , ולחשוב בקול רם גם .

אך מכיוון  שאעלה את הפוסט הזה בבלוג  יוצאות מהקווים אתגר מס' 10

אציג את המשמעות העיקרית של הפוסט , או של האתגר שהנו השימוש במספר שמונה ביצירה כלשהי , החורף עשה את שלו וכבר דכא אותי מספיק , עכב אותי לא מעט האמת , ונעשיתי חולה טיפה , אך החלטתי שבכל זאת להתגבר על המצב , ואמנם היצירה לא נוצרה בקלות למרות שהנה יצירה צנועה מאוד , אך ללא ספק לזה יש גם משמעות .
 
אתחיל מהסוף ... למרות שזאת דווקא הייתה צריכה להיות ההתחלה , ולו התחלתי בצעד זה היה עוזר לי ללא ספק .
 
אמרתי לעצמי 8 , ראיתי כמה יצירות שנוגעות בעניין , אך עדיין זה מעורפל ... חפשתי את ה " משמעות " של המספר שמונה , מצאתי דברים נחמדים .
 
" 8 הוא מספר המסמל את האין-סוף, את האיזון והאיחוד (אם הופכים את הספרה לרוחב זהו סמל האין-סוף). "
 
" 8 הוא מספר המייצג צדק, הגינות והרמוניה. הוא מראה את האיזון במצב של סיבה ותוצאה: השקעת - קיבלת, לא השקעת - לא קיבלת. האיזון בא לידי ביטוי בכל המצבים בחיים: איזון בין חומר לרוח, איזון כלכלי, איזון בריאותי ואיזון נפשי. היוונים קראו למספר הזה "מספר הצדק", משום שחלוקותיו שוות ויוצרות איזון (2+2=4, 4+4=8)"
 
אמת שזה מספר מעניין מאוד :)
 
ולפני הצגת היצירה , חייבת כמה מילים , כי הכנתי יותר מצירה , בראשונה רציתי לשלב את המספר שמונה בצורה כלשהי שלא הייתה לה הרבה משמעות מבחינת המספר , כלומר העיקר היה לשלב את המספר שמונה בצורה כלשהי , אך ביצירה השנייה שאותה אציג בפוסט זה המשמעות הייתה כבירה , וכפי שאמרתי היצירה פשוטה אך מסמלת הרבה דברים .
 
אצלינו בבית משתמשים בגפרורים רבות , בעיקר להדלקת נרות
וקניתי קופסת גפרורים ענקית , לא כמו הקופסאות הקטנות שרגילים לקנות , והאמת עשתה עבודה יפה עד כה
הקופסה הזו מלווה את בעלי  רוב הזמן { לא אל תחשבו שהוא מעשן חלילה , עישון זה לא בבית שלנו } כי הוא משתמש בה במהלך עבודתו , אז היה בפניי עוד אתגר , לעצב את הקופסה עם ליין פשוט  וחלק .
 
זאת הקופסה
 
 
וזאת הקופסה לאחר העיצוב
 
 
 
 
בחרתי בשתי קבוצות של שמונה פרחים , הקרטון שחתכתי ממנו את הפרחים מכיל שמונה פרחים , והפרחים שהדבקתי על הקרטון האחר גם כן שמונה במספרן .
 
אך בזה לא הסתפקתי , לקחתי לי שמונה גפרורים וארזתי ביחד
 
הוספתי עיצוב של המספר שמונה שעשיתי גם כן מקרטון

 
 
 

 
 
 

 
 
את התוצאה אהבתי
 
וישר בגפרור אחד השתמשתי
 
נר הדלקתי
 
כי את החיידקים אני חייבת לגרש
 
כי זה חורף ומחלות וכי לא מרגישים טוב , בעלי ואני אז הייתי חייבת מבער טיפולי
בשביל ריפוי וגם בשביל חיטוי הבית וגם כי הריח נעים :)
 
 
 
למטרה זו בחרתי בכמה תמציות אתריות שעיקר תכונותיהן חיטוי , טיפול בהצטננות וקור , וגם מסייעות בפתיחת ערוצי נשימה , וממריצות .
 
 
התמונה לא כה טובה אך התמציות הן
אורגנו , קמפור , אקליפטוס לימוני , רוזמרין ולימון
 
מכל תמצית 2 - 3 טיפות
כמובן במבער עם מים
 
 
 
שילוב הריחות יצא מעולה , זה כמו תימוס בניחוח לימון :)
 
{ הערה  : עשיתי שילוב שמתאים לנו , אין לקחת הן את השיטה והן את השילוב ליישום אישי ללא ייעוץ מאיש  \ אשת מקצוע לרוב ארומטרפיסט \ ית , כי כל מקרה לגופו ומה שמתאים לנו לא בהכרח מתאים לאחרים }
 
 
 
 
 
מקווה שהיה פוסט מעניין :)
 
 
מאחלת לכולם הרבה בריאות
 
 
וחורף עטוף במשמעות ויצירה מהלב
 
 
" בצל היצירה  " 

 
 


4 תגובות:

  1. Hope you are feeling better!
    The matchbox turned out really cute! Love how you tied the matches.
    Thanks for stopping by my blog today!

    השבמחק
    תשובות
    1. Good Morning Maya , Thank you SO MUCH for stopping By , and your welcome :)

      Alot of thanks , your nice words make me feel better really

      wish You A nice day

      מחק
  2. אהבתי מאוד את המשמעות הרבה שהכנסת לעבודה, וכמובן את התוצאה המתוקה. סקרנת אותי מה בעלך עושה בעבודתו עם גפרורים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. karindi

      ובתורי אהבתי את תגובתיך , מודה לך מקרב לב :)

      ולגבי הגפרורים :) בעלי משתמש בהם במהלך עבודתו כמטפל , וכיודע בטיפולים הטבעיים יש הרבה שימוש בחום , לכן הם משמשים אותו בהדלקת נרות בטיפול ארומטי , או שמשתמש בכוסות רוח מזכוכית , להדלקת נרות הובי ומוקסות . תודה שהתעניינת . ושתדעי תמיד בריאות

      מחק