יום שלישי, 11 בדצמבר 2012

באותה רוח

נבואה שמגשימה את עצמה

כבר בפוסט הראשון בבלוג , למיטב זכרוני , אמרתי  " רק יצירה תביא יצירתיות " . והאתגר באמת הניב תוצאות עשיתי כמה דברים שבעיניי הם מאוד יפים . ובצל כל זה נזכרתי בקופסה שאמא מסרה לי מהרבה זמן , היא ידעה שאעשה בה שימוש כלשהו , ואכן הקופסה הזו מתאימה לאחסון תחרות וזה מה שהיה

הסיפור בתמונות

לפני


 אחרי


סרט תחרה מסביב


ללא קישוט


עבודה עם תוחם


הוספתי פרח מבד שהכנתי


אולי כפתור גם יתאים לעיצוב




עוד לא הדבקתי את האלמנטים  אולי בלי הכפתור יותר יפה  , בסוף אחליט


הקופסה עם סרטי התחרה


מרוצה  ? , כן מאוד עוד יצירה ועוד יעד

וגם את הפרויקט הזה יועלה בבלוג יוצאות מהקווים בשביל אתגר מס' 9

ואם יזדמן לי מחר אעצב קופסת גפרורים , אז עד אז


בצל היצירה

5 תגובות:

  1. וואו! איזה שדרוג! התחרות שלך זכו לארמון מפואר. אני אגב בהחלט בעד הכפתור!

    השבמחק
  2. שימי לב שבבלוג שלנו נתת פעמיים קישור לפוסט הזה...אני מאמינה שהתכוונת לפוסט אחר אבל שני הקישורים מובילים לכאן

    השבמחק
    תשובות
    1. היי , תחילה אני מודה לך מקרב לב על הביקור , על המחמאה והתגובות הנחמדות , וכעצך אעשה אלך על זה ואדביק את הכפתור .

      בקשר לקישור , אכן התכוונתי לפרוייקטים שדווקא הכנתי ובפרסמתי בפוסט "יצאתי מהקווים " והפרוייקט הזה בא לאחר מכן באותה השראה בזכות האתגר הנפלא . בכל אופן שמחתי להשתתף באתגר היה מעין פריצת דרך בשבילי , ואשמח בכל זאת אם תבקרו בפוסט הראשי ששתפתי באתגר , בבלוג פה מופיע שמגלגלים הדף מטה או בצד ימין .

      שוב תודה על הנוכחות , שמחת אותי .

      מחק
  3. איזה יופי של שדרוג . הפכת את הקופסה לקופסה נשית ורומנטית בעזרת הצבעים הרכים והתחרה

    השבמחק
  4. אהלן ANAT , שמחת אותי בתגובה הנחמדה שלך , רב תודות :)

    השבמחק