יום שלישי, 11 בדצמבר 2012

" יצאתי מהקווים "

חדשה בתחום העיצוב , והעיצוב בנייר במיוחד כבר " אמרתי "

על הרעיונות והאוספים של התמונות כבר " ספרתי "

ועל האופטימיות כמובן לא וותרתי ושמצאתי את האתגר בבלוג יוצאות מהקווים  עמלתי .

והאמת  אמנם הייתי כה אופטימית אך חששתי מהמצלמה שמסיבה טכנית לא עבדה כראוי , אך היום הכל הסתדר והצלחתי לצלם את אשר יצרתי .

כמובן זה לא יצא צילום מקצועי , אך את תורת הצילום אלמד גם ביום אחד !

ולפני הכל , את האתגר הייתי חייבת " לעצמי " , כי אמרתי אם כבר נכנסתי למים של היצירה בנייר אני חייבת ללמוד את זה בדרך הקשה , וכן כזאת אני עובדת טוב שאני בלחץ  { אתגרים מלחיצים לא ! } ,  ואולי יש כאלה שרואים בי " יצירתית  " אך יותר נוטה להיות " טיפוס ביצועי " כזה , ומה שחשוב זה שנהניתי  .

ואמנם " האתגר " זה מה שגרם לי לפעול , אך לכל יצירה יש יעד ולשמו נוצרה .

כולי תקווה שאכן יהו יצירות ברמה הראויה , ואם מישהו יבקר בדף אשמח לקבל משוב , ביקורת , הארה הערה או אשר יבחר .


שחור ~ לבן

לפני כשבוע בערך בקרתי בחנות בדים או ליתר דיוק במתפרה . שם התעניינתי בכמה בדים ותחרות וכו' ובין היתר אחת מבעלות המקום אמרה לי תשמעי יש שאריות של בד כותנה לבן , אם ישמשו אותך במשהו את מוזמנת לקחת , לא לקחתי הרבה סיכון ורק לקחתי חלק קטן מהבדים , והצלחתי ליצור מהם שקית ופרח { שלא הספקתי לצלם } ושלחתי לה במתנה

וכי האמנתי מאז ומתמיד שלכל דבר לו קטן בחיים יש שימוש ושימוש יעיל , לקחתי חלקים קטנים מהבד ושלבתי אותם בכרטיס ברכה שאקדיש בשמחה רבה לידידה  .

התחרה " הסמויה " הייתי קוראת לזה שהשתמשתי בה בכרטיס זה הנה חותמת , אז כן באמצעות חותמת ודיו שחור נוצרה התחרה .

והנה הכרטיס  גם הפרפר הוחתם בתחרה




הבד נראה בחיתוכי הפרפרים


 
 הצד השני של הכרטיס , פס תחרה מוחתם .
 


 
" תמיד ניתן לתעל את השאריות "
 
 
יצירה שנייה , שאותה עוד אשדרג בעתיד . הנה יצירה מאוד ייחודית בשבילי , מזה זמן בעלי רוקח בשבילינו את הסבונים שלנו בבית , רקיחה משמן זית ותוספות של תמציות אתריות , ניחוחות והרבה ארומה וטבע נכנסים לסבונים, בתהליך ייצור קר ועדין . לא מעט פעמים חלקנו מהסבונים ומסרנו במתנה בעיקר לקרובי המשפחה שלנו , ולא שלא ארזתי אותם יפה חלילה , אך חפשנו עוד נגיעה טבעית לעניין , וחשבנו על שקיות חמודות מבד כותנה או קנווס . חפשנו ברשת אך לא מצאנו אשר חפץ לבינו ולא מהרנו . אז מה עושים , תפירה , יכולה להסתדר בתפירה , תפירה במכונת תפירה ! פעם אחרונה הייתה נדמה לי בבית הספר בשיעור היצירה , ומילא אין מכונת תפירה בביתי . בכל זאת אני חייבת לעשות משהו בעניין , והנס קרה לפני גם כן כשבוע שבעלי הביא איתו רצועת בד קנווס יפה שתשמש אותו בהכנת שקיות צמחי מרפא או משהו כזה , אך
 
 
רעיון יש !
 
בד יש !
 
אתגר יש !
 
אין מכונת תפירה , לא נורא . גם ידנית ניתן לתפור לא ....
 
וכמובן תחרה יש !
 
והתוצאה
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
הייתי כל כך שמחה מהתוצאה , ואפילו הערתי את בעלי משינה עך מנת להראות לו את השקית , שגם הוא אהב
 
בעקבות זה , ובכוחו של כוח המשיכה , קבלתי מכונת תפירה משומשת מבית גיסי שלא השתמשו בה
 
וכעת מחכה לשיבוץ
 
ולי
 
ועתה תרשו לי להציג עוד שלוש יצירות ששלבתי בהן תחרה ועל מנת לקצר את ההצגה ככל האפשר , אספר עליהן במהרה .
 
 
מיחזור ~ השתמשתי בקופסת גבינה { שלא אני אכלתי את התכולה שלה } ויצרתי קופסה  או בעצם מתלה לפתקים ולעט   שמשמשים אותי רבות . ותליתי במטבח .
 
יצירה שניה זאת סימניה לספרים , שהכנתי עבור בעלי שלא מפסיק לקרוא , וזאת לא הפעם הראשונה בה מכינה סימניה , אך כן זאת הפעם הראשונה בשילוב עם תחרה .
 
יצירה שלישית הנה כרטיס ברכה , עם שמלה תלת מימדית { מקווה מאוד שתהא מוצגת באופן ברור בתמונות }  הכרטיס מתאים ככרטיס ברכה לכלה נדמה לי . יצא כזה רומנטי ומיוחד .
 
 
אז לתמונות
 
 
המתלה
 

 
 
 
לא יודעת עד כמה ברור בצילום שהקישוט והפפיון תחרה  אך כן הם מתחרה ולא רק המתלה עצמו
 
 
 
הסימניה
 
 
הסיכה המתפצלת ששלבתי יחד איתה תליון בצורת מפתח שקבלתי מידידה יקרה :) מהווים נקודת עצירה כלומר החלק שמלמעלה לנקודה זו תמיד יופיע מהספר , סימניה לא !
 
 
אגב השילוב היה של תחרה , וגם פס מוחתם של תחרה .
 
אחרון חביב כרטיס ברכה  לא אציג פירוט התמונות מדברות על שילובי התחרה השונים בכרטיס
 
 
 



 
 



נדמה לי שבתמונה זו רואים את התלת מימד


 
 
זהו בשבילי זה היה
 
מהנה
 
יצירתי
 
מאתגר
 
מעניין
 
ומשמח
 
 
ואם כבר מפרסמת את זה בבלוג יוצאות מהקווים
ובהנחה שתראו את הקישור
 
אתם מוזמנים לבקר
 
ותראו שבאמת יצאתי מהקווים
 
גם גודל התמונות הצביע על זה וחצה את הקווים בדף התצוגה
 
בצל היצירה 

2 תגובות:

  1. כמה יופי.
    ממש נהנתי מהפוסט שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני כה שמחה שהתעניינת גם בפוסט זה , רב תודות על הפרגון . מאחלת לך המון יצירה והצלחה בכלל .

      מחק