יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

מעבר למחשבה

בהתחלה חשבתי , שיש בזה קצת הגזמה

אך מסתבר שלא

אכן , לא מתאים לי " חורף " , במיוחד שהשמים אפורים ושהקור נוגע בכל דבר והופך אותו לדומם , ואין את הקול של הגשם , זה הופך את המצב לבלתי נתפש , ואין , אני כולי נלכדת בתוך המערבולת הזו .

החורף גורם לי להיות פחות יצירתית , ואת הדברים שאני חייבת לעשות עושה מחוסר ברירה , לא יודעת כמה אנשים חשים כמוני , כי שאני מזכירה את זה מול האנשים אומרים " אל תגזימי " החורף כל כך יפה , אכן מסכימה רק שיורד גשם זה נפלא , אך לאווירה של הקור ושמים אפורים ללא גשם שיורד , קשה לי להתחבר . מה לשעות זה מדכא אותי :)

בכל אופן לא אמשיך את הפוסט בנימה דכאונית , לא אתן לזה לקרות , כי מילא  לא מוצאת הרבה זמן לבלוג , עם כל העיסוקים שמסביב שמרחיקים אותי מעצמי לפעמים , אז אנצל את הזמן הזה כזמן איכות ואשקיע בפוסטים יפים ככל האפשר .

ובנימה אופטימית אזכיר לעצמי את הדברים היפים שקרו איתי בימים שעברו

בקרתי אצל ההורים  , וצלמתי את הפרחים היפים האלה , למרות שלקו בשינוי גנטי כלשהו לדעתה של אמי , הרבה שנים מגדלת אותם והם בדרך כלל משולבים בצבע צהוב מפנים שפורחים , אך הפעם פרחו בצבע לבן !

לי זה לא הפריע :)



 
לפני כן , כלומר לפני הביקור אצל ההורים , בעלי יצא לטיול בטבע והביא איתו משהו מקסים , קוראים לזה " קטלב " וזה פרי יפה וטעים לא פחות ,כל מי שטעם התמכר  ,וכמובן יש לו נעלות בריאותיות לא מעטות  החשובה מהן חיזוק מערכת החיסון
 
הנה זה
 

 



הקטלב לא היה הדבר היחידי שהביא , או צלם :) יש מלא תמונות אך כמובן לא אעלה הכל , הנה עוד תמונה שאהבתי , כמובן את התמונה אהבתי לא את הפטריות , כי בשום אופן לא אגע בזה , למרות שזה אכיל , אך אני לא אוכלת פטריות בכלל , לא מסוגלת לאכול את הדבר הזה .

 
חמודים , אך לא אכילים !
 
 
מסתבר שאני מפספסת , כמה דברים  יפים שקורים בחורף
שאני מתעקשת להשאר בבית בימים שפחות גשומים  על מנת לנצל את השמש ככל האפשר :)
לאוורר את הבית , לתלות כביסה בחוץ ולעשות אין ספור עבודות בית 
בזמן שכזה בעלי מסתובב בטבע
כמה טוב לו
 
 
 
כמה ירוק , למרות שזה חורף אך נראה כמו אביב לא !
 
 
 
 
סרפד

 
ולפחות אני זוכה בתמונות
שממש עושות לי טוב בלב ובנשמה
כאילו שיצאתי וטיילתי לא פחות ממנו
 
והאמת לא רק בחוץ קורים דברים יפים
גם אצלי בבית מתחולל משהו יפה
משהו מתחדש עם הכנסת פריטים חדשים לבית מהקולקצייה ההולנדית שמאוד מצאה חן בעיניי
הנה כמה דברים שרובם קבלתי במתנה :) שהאמת אותה אני בחרתי
 
 
הכי חשוב שיש פרפרים
 
 
 
 
יש ציפורים גם
 
 
והנה הקפה שלי  { לא בריא }
 
 
והנה השעועית מש של בעלי { בריא }
 
 
האמת אני אוהבת כלי בית ויש לי פריטים מכמה אוספים
אך את הפריטים מהאוסף הזה ממש אהבתי
 
 
תודה לאנשים הנפלאים שקבלתי אותם מהם
 
אמא יקרה , אחי ואשתו :)
 
והנה אמנם חורף אך הכל יצא מקסים בסוף
 
יש עוד מלא דברים להוסיף אך למדתי לקח שפרסמתי את העבודות שלי בבלוג  יוצאות מהקווים   באתגר שהשתתפתי בו
באתגר התחרה , צריך לפצל את העבודות שלי ולשלוח כל פוסט בנפרד , למה אני מספרת על זה , כי הכנתי כמה דברים על מנת להשתתף באתגר מס' 10
 
 
אך לפני שאעלה פוסטים חדשים
 
אחזור טיפה אחורה למשהו שהכנתי פעם
 
קופסת קיסמי השיניים שלנו
 
 
 
 
 

שיהא חורף יצירתי  לכולנו
 
" בצל היצירה "

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה