יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

חוק המשיכה Law of Attraction

" עוד שלא תהפוך את התת מודע שלך למודע , זה ינהל את חייך ואתה תקרא לזה גורל " קרל יונג
 
לא זה לא יהא פוסט שיעסוק בחוק המשיכה
 
אני רק רוצה להזכיר לעצמי איך זה התחיל
 
" היצירה בנייר " או בעצם אהבת היצירה בנייר
 
פעם לפני הרבה זמן , שנים אולי קניתי פאנצ' , פאנצ' קטן
 
ולא ידעתי מה לעשות עם אותו פאנצ' כי בזמנו הייתי עסוקה בדברים אחרים אולי ביצירות אחרות מהן צביעה על עץ ועוד דברים , אז לא דמיינתי לעצמי שהיצירה בנייר הנה עולם במלואו , ורק לפני שנה נחשפתי לעולם התוסס של הקראפט והסקראפבוקינג' והעיצובים בנייר , אף לא ידעתי שקיימות חנויות מתמחות בעניין , ולא עלה בדעתי שבארצות הברית תעשיית הקראפט תגלל מליונים של דולרים בכל שנה , ועוד מעבר לזה לא חשבתי שדווקא מארת'ה סטיווארט שגם בנוסף לעיסוקיה באוכל ובעיצוב אירועים יהא לה ענף משלה בתחום היצירה
 
ואז ביום אחד החלטתי שאני עושה משהו עם הפאנצ' הזה
 
 
 
כן זה הפאנצ' הראשון שקניתי , ושעתה לא זוכרת איפה אחסנתי אותו !
 
בכל מקרה לא היו אצלי גם דפים מיוחדים וכו'
 
אז מה עשיתי 
 
 אספתי ניירות או קרטונים בעצם שהיו אצלי
 
 
ואמרתי לעצמי אני אעשה משהו בכל זה
 
אז באמצעות פאנצ' מספריים ומחורר התחלתי את המשימה


 

 
 
ואכן עשיתי תגיות קטנות
 
 

לא יצא הכי מקצועי כמובן
 
אך זאת רק התחלתו של הסיפור
 
 
 

 




עשיתי את התגיות , אם נכון לקורא להם תגיות , ועברו להם ימים מאז , היום אני במקום אחר לגמרי , רוכשת כלים , אוספת רעיונות ואתגרים ושוברת את הראש על מנת למצוא את הליין שאני רוצה , ומאוד מקווה שיהא מכל זה " יצירה ייחודית " יצירה באיכות גבוהה שאוכל לשלב אותה בתעסוקה שלי בעתיד .

ואם חוק המשיכה אפשר לי להפתח ולהיחשף לעולם המופלא של הנייר , ללא ספק שיעלו הרעיונות והיצירות כפי שחפץ לבי ועוד יותר


בצל היצירה
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה